Een advertentie kan ook anno nu nog een heel belangrijk middel zijn om je imago sterk neer te zetten en je merk te presenteren. BM Upclose kan je helpen met het ontwikkelen van advertenties geschikt voor print. Maar de mooie mogelijkheden die speciale actie-URL’s of bijvoorbeeld augmented reality en virtual reality bieden is ook een mogelijkheid. BM Upclose helpt je ermee en tilt jouw advertentiecampagne naar een hoger niveau.
Mix van print en online
Wil je een speciale actie onder de aandacht brengen of meer informatie delen via een advertentie? Dat kan heel goed, maar probeer niet alles te vertellen in één advertentie. Ik kom het jammer genoeg nog veel te vaak tegen. Veel beter is het een korte en krachtige boodschap over te brengen. Wat wil je dat men zich van jouw boodschap herinnert? Wanneer je nog meer kwijt wilt, kun je een koppeling maken naar een landingspage ofwel actiepagina. Eerst maar eens zorgen dat je opvalt, dat je een glimlach creëert en dat je blijft hangen.
Online advertentiecampagne ontwikkelen en inzetten
Bij adverteren wordt nog vaak gedacht aan gedrukte media. De kracht van drukwerk blijft ook wel, maar niet elke campagne leent zich ervoor. Online zijn de targetmogelijkheden vaak beter en kun je doelgroepen bereiken die je met print niet makkelijk bereikt. Hoe pak je dat aan? Welke online marketing kanalen zet je in? Wat moet er in je boodschap of banner opgenomen worden om er succes mee te hebben? BM Upclose helpt je op het gebied van online adverteren.